Färgfotografi från lägenheten

Björn Lövin, Konsument i oändligheten och "Herr P:s penningar", installationsbild Moderna Museet, 2022 © Björn Lövin Foto: Åsa Lundén/Moderna Museet

31.5 2022

Fri entré på torsdagar

Från och med den 9 juni inför vi fri entré till utställningen ”Björn Lövin – Den omgivande verkligheten” varje torsdag. Ta en konstpaus och kliv in i Björn Lövins värld, testa Jeppe Heins workshops och möt de många konstnärskapen i utställningen ”Tändstickor”.

Varje torsdag under hela sommaren kan du kostnadsfritt besöka utställningen ”Björn Lövin – Den omgivande verkligheten”. Missa inte heller de två utställningarna ”Jeppe Hein: Vem är du egentligen” och ”Svenska förvärv: Tändstickor” som sedan tidigare alltid har fri entré.

Fri entré till ”Björn Lövin – Den omgivande verkligheten” på torsdagar gäller under hela utställningsperioden, till och med den 18 september 2022.

Publicerad 31 maj 2022 · Uppdaterad 20 juni 2022