foto av personer som håller gigantiskt årskort

Moderna Museet Årskort Foto: Märta Thisner

27.4 2023

Köp Årskortet

Med Årskortet får du får fri entré till alla utställningar under ett helt år. Köp ditt årskort i dag och besök oss så många gånger du vill!

Du kan köpa årskortet online. Om du vill, så hjälper våra värdar till med det digitala köpet i receptionen på museet. Årskortet kostar 375 kr och gäller ett år från det datum du köper kortet. Det gäller både på Moderna Museet Stockholm och på Moderna Museet Malmö. Årskortet är personligt och skall visas för en museivärd när du besöker museet. När du köper årskortet blir du även medlem i Klubb Moderna. Med Årskortet kan du gå direkt till utställningarna. Du får också ett nyhetsbrev så du vet vad som händer på Moderna Museet.

Om du väljer att köpa årskortet online, så går det bra att göra det här. Du omdirigeras då direkt till Moderna Museet Stockholms hemsida.

Publicerad 27 april 2023 · Uppdaterad 27 april 2023