Edition No 6 Nathalie Djurberg & Hans Berg, Night Skies, Strawberries, Butterflies and Galaxies, 2018 Foto: Albin Dahlström / Moderna Museet

16.6 2018

Ny edition – Nathalie Djurberg & Hans Berg

I samband med utställningen En resa genom träsk och förvirring med små glimtar av luft på Moderna Museet 2018 gjorde konstnärsduon Nathalie Djurberg och Hans Berg en unik edition för Moderna Museets Vänner.

Det är många som vill stödja Moderna Museet – till exempel världskända konstnärer. Wolfgang Tillmans, Gabriel Orozco, Tala Madani, Georges Adéagbo, Marie-Louise Ekman, Nathalie Djurberg och Hans Berg och Annika Elisabeth von Hausswolff har alla skapat unika upplagor som säljs via Moderna Museets Vänner.  Överskottet från försäljningen går direkt till stöd av Moderna Museet.

Publicerad 16 juni 2018 · Uppdaterad 16 juni 2022