foto av personer som håller gigantiskt årskort

Moderna Museet Årskort Foto: Märta Thisner

27.4 2023

Köp Årskortet

Med Årskortet får du får fri entré till alla utställningar under ett helt år. Köp ditt årskort i dag och besök oss så många gånger du vill!

Årskortet kostar 375 kr och gäller ett år från det datum du köper kortet. Det berättigar dig till fri entré både på Moderna Museet i Malmö och Moderna Museet i Stockholm. Det är personligt men kan också köpas som gåva och ska visas vid entré till museerna. Du kommer också få ett nyhetsbrev från Moderna Museet.

Årskortet är ett samarbete med Klubb Moderna och gäller endast fri entré till museerna. Vill du ta del av Klubb Modernas övriga medlemsnivåer och dess förmåner: Klubb Moderna

Vill du köpa årskortet online? Köp årskortet (Du omdirigeras till Moderna Museet i Stockholm).

Publicerad 27 april 2023 · Uppdaterad 16 april 2024